Czasami nasze życie wydaje się idealne... Racja wydaje, ponieważ nigdy nie będzie idealne

sobota, 4 stycznia 2014

Rozdział 1

Chyba każdy człowiek ma marzenia … lecz nie każdy stara się je spełnić , choć nasz cel jest już bardzo blisko . Za blisko , żeby było to prawdziwe.”


- Ej laski , a ta ? - jak zwykle moja przyjaciółka musiała przymierzyć wszystkie sukienki w każdym sklepie.
- Lily , kiedy skończysz przymierzać te ciuchy ? - Zaczynałam się już serio nudzić, - chodzimy już tak od 2 godzin a ty dalej nic nie kupiłaś.
- No właśnie! Wolała bym się zająć tamtymi uroczymi panami - Laura wskazała palcem na grupkę chłopaków stojących jakieś 3 metry od nas.
- Ej Bridget , czy to nie przypadkiem Scooter ? - Lily spojrzała na mnie i teatralnie uniosła brwi - No weź idź do niego zagadaj.
- Co nie , o nie , nawet o tym nie myśl - Próbowałam jakoś się usprawiedliwić , ale dziewczyny tylko uśmiechały się do siebie.
- O hej Scooter - Laura spojrzała na kogoś tuż za moimi plecami.
- Ha ha ha ! Fajnie chcecie mnie nabrać , że on niby stoi za mnie , przecież on nigdy by do mnie nie podszedł - Zaczęłam wymachiwać rękami i się obracać , żeby pokazać im , że to nie prawda , ale trochę się pomyliłam.

- Cześć Bridget - O nie stał tuż przede mną. 


3 komentarze: